Bondens.

Igår drog vi hem till Jonathans polare och myste, käkade massa chips och spelade spel:) Snacka fredagsmys!

Nu på dagen har jag dragit runt på våran gatan eftersom det varit BondensLoppis, samt Bondensmarknad (som alltid är på lördagar). Köpt klara kräftor, kantaraller, kakor. Men fortfarande ingen Salami!
På Loppisen var det TOKmycket folk, gick knappt att komma fram. Men jag är väldigt nöjd med de fynd jag lyckats gräva fram:

En glittrig t-shirtklänning, 50:- samt Röd/rosa topp 10:-
Och sen dessa underbara pinup skålar som två tjejer stod och sålde massor av, 80:- resp 100:-


(som även dagens födelsedagsbarn kanske får en att ställa i hyllan...)

Födelsedags kalas, rättare sagt HATTkalas blir det ikväll. haha! Jag vet fortfarande inte vad det blir, men jag tänker nog ta något jag har hemma och säga att jag hörde HuvudbonadsKalas. Ska bli Kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0