Modevetenskap!

Det ska bli så spännande! Jag trivdes jättebra med lärarna och speciellt kursledaren som verkligen verkade vettig. Idag åkte vi dit för att gå en genomgång av bibblan, som annars är enkel att gå vilse i. Det är iallafall två st i kursen som jag känner/vet vilka de är sedan tidigare, och eftersom vi ska vara minst 5 i varje diskussionsgrupp har vi raggat två till. Jag tror det här blir bra:) Första riktiga lektionen är på onsdag.

Efter bibblan idag drog jag och Linn till plantaget, fikade lite och shoppade blommor. Jag älskar verkligen att vara där! Även om jag har långt ifrån gröna fingrar, men de nya blommorna ska jag verkligen försöka få att överleva!


Sköna Linn i det gröna.

De nya plantorna som SKA överleva.

Första kurslitteraturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0