Smal?

Jag har visst snurrat mig in i debatten angående Elin Klings vikt. Hur nu det gick till?
Eller ja, det kanske jag vet. Jag är bara allmänt trött på att folk sitter bakom sina jäkla datorer, fegar och skickar iväg elaka komentarer till folk de aldrig skulle våga prata med Face to face.
De pratar om Elins PLIKT att lägga på sig några kilon igen för att hennes läsare ska må bra. Varför tycker folk att det är deras rätt att komentera hur någon annan människa ser ut? (Om det inte är någon i sin närhet som man är orolig för dvs.)
Som om detta skulle pågå i samma utbredd om hon istället gått upp några kilon för mycket? Att det på något sätt skulle vara mindre smärtsamt att höra att man är för smal än att man är för tjock?
Vet bara när jag gick i mellanstadiet och hade komplex över att jag var ett litet benrangel, jag växte ifrån det, men om andra inte gör det, so what?. Man ser ut som man gör. Man kan bara äta bra och träna bra. Lära sig tycka om sig själv, för att sedan skita i hur andra ser ut.
Då lever man längre tror
jag.

Kommentarer
Postat av: Before29

tack!!! hur firar du julen??

2009-12-23 @ 23:01:56
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: pärlan

u go girl :)

2009-12-24 @ 09:05:54
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0