Very Old Pilot.

I Fredags var jag med Jenny hela kvällen, Mys! Började med middag med våra grabbs, sen drog vi till Mosebacke där vi hade några polare som spelade den kvällen. Självklart var de lika duktiga som vanligt, men det var sjukt kul att bandet innan var så JÄKLA DÅLIGA! hah! sjukt små också, ingen var över 18, alla hade svartfärgat hår, tattoos över HELA kroppen. De sjöng falskt, på dålig engelska och med instrument som inte var stämda... shiit vad det inte lät bra. hehe. menmen!
Sen efter det så skulle vi dra till Pilot, ett ställe som Jennys syrra Sofia jobbade med att dra in folk till. Klart man gör det för hennes skull, men vilket jäkla 18års ställe det var alltså, länge sen jag kände mig så OLD! plus att det var lite stureplanskänsla över det, brrr.
Vi hängde där en stund, sen drog vi till grabbarna och somnade på peters soffa. Mysigt Mysigt! :)




Väldigt Trevligt! Nu ska jag plugga lite till, sen hoppas jag på mysMiddag med Jenny + Simon nu när ändå Jennys böcker blev kvarglömda i fredags :)
LÖV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0