Dagens inspiration.


Riktigt fin bild på Marion Cotillard i senaste L'Officiel. Älskar det ljusblåa i kontrast till det svarta, och med få röda detaljer. Snyyyggt!
AH jag känner mig så sjukt fattig just nu, Kan det bara bli fredag snart!! Vill ha massa kläder.. fast det kommer jag inte heller ha råd med efter fredag, typiskt. Har hittat en superfin skjorta som jag tänkt köpa på weekday, hoppas jag har rååd! Jag undrar hur många skjortor jag har nu.. använder mest Jonathans, men har en sjuk förkärlek för dem. Älskar den här som Elin Kling har på sig från Gina:

20090920

Ikväll blir det iallafall Bio med Chanel, och förhoppningsvis en liten drink efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0