Manlig sjuksköterska, ja tack!

Åh vad fint väder det är idag!!! Skönt när det är soligt OCH varmt!.. eller jaa ljummet iallafall :) Idag hjälpte jag en kompis kompis som ska utbilda sig till sjuksköterska, han skulle intervjua mig om vad jag tyckte om manliga sjuksköterskor. Efteråt sa han att även om jag var den yngsta som han intervjuat så var jag den med vettigast åsikter, och de svaren jag hade var sådana som forskare hade fått fram efter 4h0 år! Haha! sjukt Kul. Fast jag tror att bara man jobbat inom vården tillräckligt länge som får man starka åsikter om vad man själv tycker är rätt och vad som man bör prioritera. Riktigt trevlig snubbe, som dessutom bjöd på fika:)
Jag gillar att arbeta inom sjukvården, får se om jag faller tillbaka på det efter jag fått designa ett tag. Vem vet?
Den Här från t-tröjan från chicy med axelvaddar skulle jag inte banga på idag.
Eller den här:
Ikväll ska jag träffa min Hanna! så länge sen nu!!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0