Helg.

Åh vad jag är trött nu! Har haft en så himla bra helg, har bara inte hunnit med att sova något. Men det är det såklart värt. I fredags var jag med Hanna, vi började med en varsin drink (äppel mohijto och Rabarebermargarita, så jäkla gott!!!) plus att vi beställde marinerade oliver, ost och varmt bröd. GOTT! sen drog vi på en hemmafest i st:eriksplan som höll i sig tills kl 5. Party Party. Och där var det en så jäkla skön man, Haha! Han var typ 18 bast, och när mina polare gick på toa så kom han och satte sig för att berätta hur Världsvan han var, Haha! Det roligaste var när han sa "jag har fått säga upp bekantskapen med några av mina gamla vänner, de Förbarnsligar mig" sjukt kul. Så när han suttit där i en timma så frågar han om jag bor själv, när jag svarar att jag bor med killen så reser han sig Direkt och går! Vad trodde han? haha shiiiit grabbar.
I lördags träffade jag först Anna, som jag inte träffat på säkert en månad, så himla mysigt! Sedan på kvällen var det födelsedagsfirande i mälarhöjden. Runt 1 började jag känna mig seg o sjuk, och drog för att möta upp min sjuka pojkvänn som gått till sin polare för att spela poker, väl där hade vi så mysigt att vi inte gick därifrån förens 5. haha!

Nu är jag iallafall LEDIG i morgon, så imorgon kan jag sova, städa OCH läsa ut hela Modeologi som ska vara utläst tills onsdag.

Hade uppdaterat med bilder till storyn om inte sladden till kameran spårlöst försvunnit.. hmm. Får göra det när den hittat tillbaka.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0