plugg, plugg & plugg.

Idag har jag dansat runt i min nya fina tröja från Tjallamalla (som jag köpte på rea scoore) och vart i skolan för att titta på en skum italiensk 50-tals film som var.. rätt så dålig faktiskt. Jobbigt när man inte kan språket och de inte översätter allt, kunde gå jättemånga monologer utan att någon text var synlig, plus att de översatte meningar helt fel så meningarna bara inte made no sense.



Nu måste jag plugga ännu lite till, SUCK. Ska både vara klar med en inlämningsupg och kunna diskutera en text på 15 sidor tills torsdag.

Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygg va din nya T...;-)

2009-09-15 @ 19:29:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Gelena
Postat av: Linnea

Tack ska du ha! :)

2009-09-15 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0