vinställ, present och en kaststjärna.

Idag, på min Lediga dag, fick vårat abonemang tuppjuck! både internet och TVn dog, Suck!
Men då fick jag iallafall plugga lite och greja lite på Ps... men ändå! snacka dålig tajming. Jag blev allt lite orolig att jag skulle missa idol Igen, skönt att allt funkar som det ska nu :)
Mästerverken:


Och så här såg de ut innan: Vilken skillnad, hehe.

Idag kom föresten beställningen från Coolstuff, haha mitt vinställ (som ska ha en flaska rött i sig för oväntade besök) och Jonathans kaststjärneKrok. Plus det viktigaste såklart.. presenten till jonathans kompis som fyller år på fredag!


Nu ska jag plugga lite till! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så mycket! =) Hoppas du får en bra dag imorgon, kram!

2009-09-11 @ 23:36:54
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0