Hej igen!

Första gången jag sitter framför en dator mer än 5 min den här veckan. Rätt Skönt ändå. Men som ni förstår är inte köket klart, vilket leder till att jag och Jonathan lever som nomader. Den här veckan har det varit Jonathans pappa som delat med sig av sin lägenhet. Men vad skumt det är över lag att helt plötsligt bo hemma hos föräldrar igen, jag och Jonathan som faktiskt har bott ihop i mer än 3 år nu (Själva!). Man glömmer hur det är att inte vara ensama, att man faktiskt inte kan gå runt naken (vilket vi iof nästan aldrig kan pga grannarna som har en Nice vy in till oss "Hej och välkomna"). Sen är vi sjukt bortskämmda också, helt plötsligt känns gymmet miiltals bort då man faktiskt måste ta Tuben dit!
med andra ord tror jag det här är ganska nyttigt för oss, tänk vad vi kommer uppskatta det när vi kommer tillbaka. Inte för att vi inte gjort det förut, men ändå.
Bondegatan, vår kära Bondegata.

Idag fick vi tillbaka hemtentan också, så himla skönt att äntligen få sluta oroa sig för omtenta. Men kan erkänna att jag var lite nervös precis innan jag fick resultatet.
Den här delkursen är btw så fruktansvärt mycket bättre/roligare/intressantare än den förra. Vi har läst lite sköntlitteratur som jag i ett annat samanhang inte hade fått in i en kontext. Wunderbar!!

Sen är det så att jag väldigt badly skulle behöva klippa och slinga mig hos min älskade frisör Emma. Men när man precis betalat studielittertur för nästan 1300 så är det ett lite för stort eko i plånkan. Det börjar bli sådär alldeles för långt som hår har tendens att bli ibland... Rötterna är dessutom rätt blaa just nu.
Gillar den längden hon klippte åt mig i sommras, som syns på denna otroligt snygga bild:



Sen måste jag får rekomendera en ny produkt jag provat! eftersom jag har flera olika hemma och alla nästan är slut orkade jag inte lägga massa pengar när jag ändå måste släpa runt det. Har tidigare använt Lumenes produkter som jag gillar, men har haft en känsla av att den inte tar bort allt smink. Så köpte jag VICHY´s 3in1 från apoteket för 129:- och den är Super!! köpte även hudkrämen L300 för 70:- också därifråm, så nu är min hud lovely! Inte alls vintertorr som den var innan. Tänk vad billigt också! Det är både rengörings mjölk, toner och make-up remover för hela ansiktet. Så kan använda den även på ögonen.
Great!


Har som sagt inte kunnat ladda in några nya bilder pga:

1, vi har inget internet hemma
2, vi är inte hemma
3, om vi nu var det så är ändå allt täckt med handukar och lakan.

odsen är med andra ord inte så goda. men vi Hoppas Hoppas att det mesta blir klart denna vecka så vi kan flytta hem igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0