Bøfhus & Dans.

Gu vad kul vi hade igår! Men jag är sjukt trött idag..haha.
Vi började iallafall med middag på Jensens Böfhus (haha!) eftersom Juliane är en liten Dansk. Vi åt så sjukt mycket mat, det var helt tokigt, tusen förätter, världens varmrätt och sen efterätt (såklart) Jag har fortfarande ont i magen eftersom jag måste töjt ut magsäcken säkert till sin dubbla storlek.
Sen skulle vi dra vidare, fast pojkvännerna banga, så det blev jag, Juliane och pojkarnas pappa! haha! Han lämnar nästan aldrig sin lägenhet så det var sjuktkul att få med honom. Då drog vi iallafall till Mosebacke och deras hiphop kväll YES och var där tills det stängde, Tusan vad kul vi hade!
(så köpte jag en tunika från CandyBag här på söder, så jag behövde inte gå naken!)















Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en skoj kväll! Jag skrev ett litet inlägg angående din kommentar på min blogg... kram

2009-07-19 @ 16:14:35
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0