Busy Busy.

Sen lördags update! Jag och min Finaste lilla Pärla var och kollade på "Har du hört ryktet om Morgans" vilken var, som förväntat, crap. MEN Carrie var med, vilket var anledningen att vi såg den. Tur att vi inte är förutsägbara!



I fredags lämnade jag som sagt in tentan! Så himla skönt! Men hela dagen var värsta skämtet...
Det börjar med att jag skickar texterna till mamma så jag kan skriva ut det på hennes jobb. Men när jag kommer dit så är tydligen mitt Word mycket nyare än vad hennes är, vilket leder till att jag får en text helt utan mellanslag! Jag skulle dessutom lämna in dem innan 12, så jag hade inte riktigt tid att sitta och kolla igenom 4 texter. Så ber jag Jonathan omformatera dem hemifrån, men då funkar inte internet! (DAMN YOU Comhem!)
Men sen har iallafall Linn från klassen fått tag i läraren som sa att jag kan maila den, min räddare i nöden!
Hela dagen fortsätter iallafall i samma tempo, toaletter svämmar över (inte vår dock) och när vi sedan är på krogen och ska fira inlämningen lyckas en av tjejerna ha ut en drink, som jag försöker fånga och skär mig på lillfingret så det sprutar blod! GREAT. haha aaaja, dagen i all ära, Tentan är iallafall LÄMNAD!

Nuu ska jag forsätta med nerpackningen av köket! Gubbarna kommer ons lr tors. Ska försöka ta Innan & Efter bilder! Har fortfarande inte valt kakel än, men det kommer!

G'Natt!


Kommentarer
Postat av: pärlan

HAHA fan vad heeta vi e dåå :P omg.

kul att d ser ut som jag typ ska somna på sista bilden. shit va trött jag vaaa!!!



love love hoppas du haft en bra daaaag!

2010-01-19 @ 19:52:56
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0