Godmorgon!

Vaknade strax innan 8, då Jonathan gick till jobbet. Hade massa skumma mardrömmar om Vampyrer.. väldigt mycket "tonnårsbrud ♥ Twilight"  av mig (men som TUR var glittrade de Inte i solljuset!) Rätt skönt att vakna för att lägga sig under filten i soffan med en stor kopp te!
Imorgon är Absolut Sista skoldagen! Sorgligt! Känns helt sjukt att ett år redan sprungit förbi!
Skönt att några stycken i klassen bestämt att vi ska avsluta året med middag och drinkar!
Nu tror jag att jag ska ut och springa lite, alternativt powerwalka då jag känner mig lite långsam idag. O! Jag ska nog ta de rosa stavarna som jag fick av jobbet för ett bra tag sen, de som alla tycker är så piniga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0