Sunne, Here I Come.

Yepp. Imorgon ska jag åka och titta på en utbildning på Brobygrafiska. Förpackningsdesign 600 YH, dvs 3år. Vart ligger då denna utbildningen? Jo i freakin Sunne. Vart ligger det då? joo bara 4h bort! Jag vill inte bo i Sunne... Men jag måste kolla hur det ligger till, skillnader från utbildningen i Stockholm osv.
Men 8h bil imorgon då, tack för snälla mammor som kan köra iallafall!

Men förpackningsdesign, tänk så jäkla kul!








Allt från nya favvobloggen sofiaerixson.

WUNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linnea,



Kul att du gillar min sida och tack för att du länkade :) Din sida är inte så dum den heller! Ha en trevlig resa till Sunne ;)



//Sofia

2010-03-09 @ 09:29:41
URL: http://www.sofiaerixson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0