Stockholm

Igår efter att jag hämtat biljetterna så gick jag en promenad hem, det var så skönt väder! det var helt tokigt. Att äntligen kunna ha vårjacka är ju underbart, plus att Stockholm blir så vackert när det kommer lite värme. var tvungen att ta lite bilder och känna mig som en turist.
På kvällen gick jag och Anna ut och satte oss på Nada och lyxade till det med moijto och cider. När klockan var strax efter tolv så tänkte vi först dra vidare, men så var vi så hungriga så vi gick till mcdonalds, helt mysigt att sitta där och fnissa och äta hamburgare istället för att dra till en till mörk bar. Snart blir det uteserveringar som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Karin

sv: haha, jag vet hur det är ;D



mums, mcdonalds är inte fel!

2009-04-05 @ 20:02:24
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0