En bra vecka.

Tött. Men lite mysigt trött. I söndags kväll var jag och Jonathan hos hans kompis och spelade poker (jag kom 2a, yees) sen spenderade vi resterande kväll med att spela Tecken på 6pers enda tills klockan 3, baara par haha. Sen måndag morgon gick vi och gymmade med ett av paren i 2h, super kul! men var helt slut på tisdagen.
Onsdag morgon kom en av mina syrror ner och har bott hos oss i veckan, skitmysigt! synd att de bor så långt borta annars, enda borta i Storlien. Men mysigt hade vi :)
Jag har dessutom valt skolor till hösten, blev en härlig kompott av mode och konst.. vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: pärlan

HIHI du e så duktig smulan, du måste lära mig alla dina hemliga tricks i poker sen i sommar MOHAHA. vi kommer slå alla jevla killar som tror de är bääst. ;))))))))))))))) SMIDER PLAAAAAANER!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 04:35:40
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0