Göran.

Vad skumt det känns att inte ha en lägenhet full av småsyrror längre, mycket tystare och betydligt mycket mer golvyta i våran lilla på 36kvm. Men jag Älskar alltid när de är här:) Jonathan också, han är så jäkla underbar! När jag var på jobbet igår så var han och Sanna ensamma hemma, då laddade han ner Hanna Montana som de satt och tittade på! LOVE!

Igår kväll efter jobbet så mötte jag upp Sanna (som precis vari på en audition för julkalendern, Hoppas!) och pappa som är och jobbar i sthlm. Så gick i vi allihopa och tittade på "Sommar med Göran" HAHA! den var faktiskt braa! Länge sen man såg en svensk film. Det enda som var stupid var lite folk i publiken, en av huvudkaraktärerna hade tics, så är det ju en komedi så självklart blev det roliga moments med ticset, Men folk skrattade Varje gång hon ticsade! herre gud, är folk så oallmänbildade? aja strunt samma, det är deras problem.

Mina Söta (haha alla 3 älskar popcorn:) syns det på pappa eller? )

Sannas nya solglasögon, Och svar Ja: Vi har världens sötaste pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0