inte min dag.

Helt sjukt har det varit idag.
Eftersom jag varit ledig från jobbet tänkte jag att jag skulle dra till butikerna längst götgatsbacken. Så går jag in på weekday och hittar superfina skor från minimarket på 75% så istället för 1800 så kostar de 450spänn, men eftersom vi drar till kos snart så tänkte jag bara gå och kolla hur mycket pengar jag hade på kontot. Då händer det, jag får sjukt ont i magen, min ena flipflopp går sönder och jag känner att jag bara måste gå hem och lägga mig. Väl hemma så lägger jag mig ner och Somnar och sover i nästan 5timmar! Jag mår fortfarande helt illa och hoppas att jag kan jobba imorgon! Tror starkt att det är 7-elevens fel, eftersom jag åt en skumm macka där tidigare.

Men det enda jag kan tänka nu är, SKORNA! Ska jag orka gå och handla dem idag?


Kommentarer
Postat av: pärlan

njaae jag gillar dem inte riktigt asså..



KRYA PÅ DIG ÄLSKLING!!!

2009-08-05 @ 18:58:48
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0