Skolstart!

Helst skulle jag vilja ha en liten neogrön keps där det står 09 på.. MEN what to do?
Istället har jag köpt skolböcker och lite fina pennor, och JA jag har valt färgerna lila och rosa. Är det skolstart så är det.
Det är egentligen öppet på skolan hela dagen idag för nya elever, men introduktionen till modevetenskap samt uppropet börjar inte förens 16.00. Så eftersom regnet öser ner tänkte jag satsa på att vara där till 15.00isch, då var det tydligen rundvandring :)






HUR ska det gå? bamp baaa..

Ikväll ska jag föresten ut med THA GANG + Några till :D Yeeeey


Kommentarer
Postat av: pärlan

LYCKA TILL !!!!!!!!!!!! <3<3<3

2009-08-26 @ 16:18:19
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0