Tha Dress.

Det var verkligen supertrevligt igår :) Alla var väldigt snygga. Fast jag var sjukt dålig på att fota, hoppas på att få lite av Julias bilder senare.
Ibland har man ett plagg som folk verkligen reagerar på, och den nya klänningen är en av dem. Vet inte hur många komentarer jag fick! Flera på festen tyckte den var super, en alkis sa att den och märket i pannan var fräcka, någon på tuben sa "nämen där går ju Charlotte Pherelli! hö hö" men det roligaste var nästan när det gick förbi ett gäng 14åriga grabbar (!) och två av dem sa "alltså Fett fin klänning!" haha! Sjukt skumt.
Man kan komma långt på 50:-



haha snacka partyMin

Nu ska jag plugga, sen ikväll ska vi dra på resturant med gänget! MM jag är sjukt sugen! Hoppas det blir Lampans!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Riktigt snygg klänning :)

2009-08-30 @ 22:14:59
URL: http://modeflickan.se/LifeofJosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0