Söndags trött.

Igår drog vi till några av Jonathans polare och grillade! Lovely! Jag hade lagt fläskfille i marinad och massa vitlök, det blev så j*vla gott!!! Grillat kött kan verkligen vara bland det godaste som finns.
Hela kvällen var mysig, för först grillade vi, sen bara hängde vi spelade spel och snackade enda tills 05.00 då Petar skjutsade hem allihopa. Tiden går så fort när man har roligt. Men man är lite trött idag.

Idag ska jag försöka skriva ut min CV och lämna till lite butiker, möta upp en syrran som är en snabbis i stan och sen ska jag träffa och Hana och mysa lite till :)

Om man inte räknar med idag, så är det bara 2 små dagar kvar!!!!!!

Från sist jag var utomlands, Kroatient 07. Its been toooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0