partyparty

Näästan hela listan blev checkad, det var bara själva partandet som inte blev av. Allt drog ut på tiden supermycket och när klockan nu nästan är tolv så bestämde sig folket, som jag ännu inte mött upp, att de skulle dra till en hemmafest vid Liljeholmen. Så nu kände jag att jag ska tvätta av sminket, käka blåbären jag köpte idag och kolla på någon mysig film. Ska träffa brudarna på söndag och bada istället :)
Har föresten tittat på Hannah Montana som fanns kvar i datorn sen syrran var här, haha! shit pommes alltså..
Är föresten jäkligt stolt över mitt BANDAGE som jag fått över det brutala såret efter Hepatit-sprutan, TADA:





näääähää nu ska jag snart få sova, ska bara vänta på att Pärlan sprungit klart så ska vi skypa lite FINALLY!


Nu är det förresten BARA 3 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0