Fröken Ur.

Nu har jag och Jonathan precis haft en jättemysig dag :) Först gick vi runt och letade efter en klockbutik så vi kunde sätta in nya batterier i min ny/gamla Klocka (som btw är helt underbar!) där han även köpte en fin klockring till mig. Vi hängde i solstolarna på söder, för att sedan gå och käka Indiskt. MUMS!
Nu har vi precis kommit hem, och ikväll ska han hänga med grabbarna igen och jag ska ut med Maja! wiee!

Dagens(som jag tror även blir kvällens):

Den underbara klockan som jag hade när jag var liten, blev så glad när mamma hade hittat den hemma hos sig, jag behövde verkligen en klocka!:

Den söta klockringen:

Och mina lovely shooeeess!:


Kommentarer
Postat av: Caroline

AH, vilken snygg ring :DD köpt vars nånstans??

2009-08-23 @ 13:11:15
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0