Bye Bye 2009.

Okej, det här verkar vara standard.
Mina Damer & Herrar, Året som Gått:


Nyår firades med världens mysigaste familj + Pojkvänn i Storlien, alla var där:

Efter att ha sagt upp mig som lärarvikarie (som jag hatade) började min nya karriär som undersköterska inom ögon. Att se hur duktig jag faktiskt är inom de slags yrken, och hur snabt jag lär mig nya saker var ett stort kliv. (jag fick även en vagel bort opererad där och fick sy!)

Även om vi är lite fuzzy med datumen, så firade jag och Jonathan 2,5 år!
Sen, sakta men säkert, kom våren

...även året då Jonathan blev toooo cool for school:

Jag och Juliane lär känna varandra på riktigt! <3

Sanna kommer till stockholm för att vara med i Talang, och sjöng denna sång:

Sen var det midsommar, och Jag fyllde 22!! Vi var på Landet, och allt var lika lovely som det alltid är där:

Sen kom Pärlan hem från NY en snabbis! <3 <3 <3

Det var en Underbart varm sommar!

...med massa Party! med LOVELY VÄNNER <3

Trots att jag satt inne och jobbade dagarna i ända.

Juliane fyller 21! VI käkar middag, sen går hon jag och grabbarnas pappa ut och partar själva!

Jag & Jonathan drar till Kos!


Sen kommer Höstens början och jag börjar plugga Modevetenskap på SU.


Går på HattKalas, men funderar vart de drar gränsen för "Hatt"

Jag lär känna världens sötaste Jenny <3

Vi två + pojkvännerna och ett par till, spenderar alla helger med att spela spel och käka godis!

Syrrorna trillar in och bor hos oss till & från, här var när Cissi hälsade på <3

Som sagt fuzzy med datumen, men jag och Jonathan firar 3år! <3

Halloween!

Jonathan 22! Vi firar genom att åka till BERLIN!

Katten hade även bott hos oss i 2år!

Madde kommer hem på RIKTIGT! <3 och det blir kramkalas!

Åkte upp till Storlien en snabbis innan Jul, det var Sannas konfa och hon sjöng så fint:


Seen Blev det Jul i Stockholm för första gången på länge


Får se hur nästa år blir! Nyårs bilderna får ni se nästa år!
Ha en Underbar Kväll!! GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: pärlan

SÅ SJUUKT HUR SNYGGA MAN KAN VAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar den där bilden babe!!! :D <3<3 love love

2010-01-08 @ 23:23:46
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tar en VILD gissning och chansar att du menar den när vi flashar våra panties? :D

2010-01-09 @ 01:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0