Om mig.



Du heter:
Linnea Maria Ingrid Helene Ark

Smeknamn: Pärlan, Smulan, Nea, Vinne

Låt som när du är ledsen sörjer till: Någon pepplåt så jag kommer ur det.

Vad tror folk om dig? Att jag genuint bryr mig om folk

Stämmer det? Ja :)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder, min trevliga framtoning och min omtänksamhet.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är grym på att arbeta med olika slags människor och har gjort det länge, även om jag byter banor nu.

Hur imponerar man på dig?
Med osjälviska gärningar och mod.

Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"HAHA!"

Var bor du? Söder, Stockholm

Trivs du där? Mycket.

Äger du några Converse: Ett par vita som jag haft i 10 år(!) och ett par vinröda som inte är riktigt så gamla.

Brukar du bli för full: Nopp, har bara hänt någon gång i mitt liv.

Är du allergisk mot något: Ananas, BUHU!

Har du haft sex idag: ja

Nästa mål i ditt liv: Hitta en utbildning jag verkligen trivs med.

Hur svarar du i mobilen: "Aaa det är Linnea"

Vem ringde du senast? Jonathan.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle komma och möta mig vid tågen.

Antal timmar sömn inatt: inte många, tanten i min kupé var både full och högljudd.

Sov du ensam: Nopp, hon gjorde sin närvaro väldigt tydlig.

När mår du bra: När jag är med mina nära.

När blev du fotad senast: Igår på tåget, av syrran Cissi.

Hur känner du dig nu: Lite stressad över att jag egentligen borde plugga. Men mest lite mysig.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, originellt

Vad tycker du om fötter: Fint! OM det är välvårdat.

Vad saknar du: Som student: Pengar till Julklappar.

Hade du en bra kväll igår: Ja.

Favoritdryck på morgonen: Nypressad Juice & Te!

Rakar du benen: Ja, om de ska synas. Tar sådan tid!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent!

Är du blyg? Nopp.

Sysslar du med någon idrott:
Ne, Friskis & Svettis

Vill du hellre ha mail än brev: Brev, men vem har tid att skriva det?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.

Har du spytt offentligt: Nej

Är du nöjd med ditt liv: Ja.

Är du bortskämd: Ja, har folk runt mig som jag verkligen kan luta mig på om jag behöver.

Vad gör du i morgon: Går i skolan.

Vad är det värsta du vet? Folk som är kräsna och har negativ attityd, både i mat och livet.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? haha, pengar?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
De som sysslar med det dem brinner för, och gör det med ödmjukhet. Kan vara allt från sportstjärnor till skådisar.

Vad längtar du till? En Japanresa med Jonathan, och vårt nya kök som kommer efter Jul!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! De Bästa!!

Vad använder du för shampoo? Scruples

Vad är det finaste du fått?
Jonathan köpte ett par Manolo Blanhik Mary Janes! Det var inte bara för att de är SUPERfina, utan också för att han kommit på det helt själv, hittat både dem och rätt storlek. LOVE!

Hur gammal är du: 22.

Du samlar på: Kläder?

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jonathan och Pärlan.

Gillar du golf: nja?

Vilken tid gick du upp idag: 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Nopp, i Kupé på väg från Storlien.

Har du strumpor på dig nu:
Ja

Är det okej att gråta: Absolut, jag har lätt för att gråta.

När grät du senast: Idag, när jag kollade på videon där min lillasyster sjunger adventssånger.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och planera.. och ge.

Bär du glasögon eller linser: nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men det ska sitta bra och helst inte vara akryl. blä.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10.00-11.00

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej det där har jag slutat försöka med för länge sen.

Är du bra på att laga mat: Blir bättre och bättre.

Är du flygrädd: Nej, men åksjuk.

Hur vig är du: haha neej.

Är du musikalisk? Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola.

Tror du på ett liv efter döden: ja

Tycker du om sushi: Älskar.

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, det var läänge sen

Har du tandläkarskräck: Nej, tycker nästan det är lite mysigt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej

Senaste låt du hörde: David Bowie, Heroes på Svenska Hjältars Galan.

Kommentarer
Postat av: pärlan

mysigt med tandläkaren. smuulan dåå ;) PUSSKRAM

2009-12-16 @ 10:36:48
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: Linnea

jaaa. Bara man inte har några håål så är det mysigt att bli ompysslad. Nästan som att gå till frissan :D

2009-12-16 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0