HP

Igår var jag och Jonathan och såg HP! YES! I LOVE HP! haha, den var iallafall braa :) Men jag stör mig fortfarande lite på han som spelar Harry.. tycker alla andra är bra men jag hade föreställt mig just honom lite annorlunda. menmen.
Nu håller jag iallafall på nere i tvättstugan och känner mig duktig, sen ska jag göra mig i ordning för ikväll och sminka över det om är kvar av ögoninflammationen, gu vad jag skulle få skäll av alla på jobbet om det visse det..

Så här kul hade jag iallafall när jag var ALL ALONE på jobbet igår:


Kommentarer
Postat av: Oslobloggen

man borde verkligen göra en utställning av "telfonkludd". det är sjukt snyggt tycker jag!

2009-07-19 @ 01:33:35
URL: http://metrobloggen.se/heyhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0