Scrub it!

Jag tycker väldigt mycket om BodyShops produkter, deras vitamin E ansiktskräm och mineralfoundation använder jag dagligen. Nu har jag hittat ytterligare en favvo!
Den är till för bland-hy, så den gör rent på djupet samtidigt som den återfuktar. Fast man måste så klart smörja in sig efter, då blir det bäst.
Tadaa:
Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator - For Combination Skin
Nästa köp ska bli en bra ögonkräm, jag har hört mycket bra om den under. Plus att det är ur samma serie som min ansitskräm så den borde trivas bra med min hudtyp.
Vitamin E Eye Cream - For Normal Skin

Kommentarer
Postat av: pärlan

hihihi duuktiiig. hur göör man?? PUSS

2009-07-28 @ 14:10:59
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0