Dagen-efter-mys.

Har druckigt så mycket vatten idag, känner mig helt uttorkad efter igår. Vilket man kan förstå. Jag och jonathan har bara vilat hela dagen, ätit massa gott från primos och skrattat åt bilderna från igår. Nu ska vi käka all candy och chips vi köpt, ibland är det gött att vara bakis.




Först är det en till bild från igår, sen min nya snygga tunika från Candybag (med min ursnygga Liselotte Watkins tavla i bakgrunde, vad jag Love henne), mina Ganni skor (som jag föresten såg på 50% nu på Kingsley..även om jag betalade fullt pris,fuck) Och på sista bilden är det min lilla skohög som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av, så länge får de stå där och se snygga ut!

Kommentarer
Postat av: CandyBag

Du var superfin i tunikan! :)

2009-07-20 @ 14:50:24
URL: http://candybagshop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0