KameraSladden.

Idag var jag och Jenny ute och myste på stan, och jag handlade alldeles för mycket. haha! jag är så nööjd. H&M har sjukt mycket fina saker nuuu.. åh mysigt med höst! Ska ta kort på måndag när jag har på mig nya kjolen :)
Ikväll ska jag och jonathan titta på film (om han kan slita sig från playstationet, suck) och käka gooda grejer... tex all pepparsalami vi köpte idag, och den goda pecorino osten! MMMMH!

Nu har jag laddat in lite nya bilder, här är gårdagens när det var slappadag:

och här från när jag och Hanna lyxade till det med drinkar:


och sen lite blaj:


Var det bara jag som såg den sjuka talkshowen skavla med Jay-Z OCH Anna fucking Anka?? hahah! vilken jäkla kombo! Skavla babblade på (på norska såklart) om hur svårt alla haft det, sånt jäkla oflyt hade han! Men det blev rätt roligt iallafall. Jag gillar verkligen Jay-Z, han känns sympatisk. inte Ankan dock..

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0