FÅNGARNA PÅ FORTET!

ÄNTLIGEN är det tillbaka! I höst smäller det! Haha! Så jäkla roligt för jag sa för några veckor sen att jag tyckte det skulle börja gå igen, jag LOVED det när jag var liten. För er som också gillade det så tycker jag att ni borde åka till Bodaborg i sommar som finns lite överallt i sverige, vi ska iallafall dit ett stort kompisgäng i sommar och det kommer bli AWESOME. Det är Typ som fortet man springer runt i tusen rum och löser massa gåtor/utmaningar klättrar på väggar och kryper i små gångar, de lag som klarat flest rum vinner. Otroligt barnsligt men Otroligt jäkla KUL! 
I ♥ U, Fångarna på Fortet.
Jag har någon bild från när vi var i Frankrike och åkte förbi fortet med båt, vart tusen den nu är. GRYMT iallafall!

Kommentarer
Postat av: pärlan

OMG VA DOM E UNGA OCH SÖTA hahahahaha

2010-04-01 @ 14:36:39
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: anna

haha det där rä så jäkla kul! :D

2010-04-01 @ 21:04:04
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0