HAPP.

Jag kom Inte in på förpackningsutveckling. reservplats 41. okej att det är över 400 som sökt till 35 platser, men ändå. Jag trodde verkligen att jag skulle komma in, framförallt när det är något jag har talang för. Men intagningstestet var så skumt så jag förstår inte ens vad de räknade på. Kunde de inte bara haft intagningsprover??
Jag har ingen plan B. fuck. Vägrar låta ett år trilla förbi utan att känna att livet rör sig framåt, dvs Inte jobba på något skitjobb eller gå en halvdan utbildning.
Något bra blir det av det här, och jag kan inte låta bli att tänka att det till stor del är på deras förlust.
.
Update: Det hade varit något tekniskt fel, så jag ligger alltså på Plats 6, INTE 41. rätt stor skillnad.

Kommentarer
Postat av: pärlan

DERAS förlust jaaa <3



du kommer hitta nåt bra smulan, d e jag säker på :)

2010-07-07 @ 20:51:54
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0