Ledig Onsdag.

Var så hurtig att jag började dagen med en springtur (eftersom friskiskortet gått ut, suck), tog ett långt bad och använde min nya Wunderbara bodyScrub från apoteket.
Gick (de 10 stegen) hem till Minna och skrev klart det sista på PMet som ska vara klart till fredag.
Sen var det fika-tajm med min finaste Pärla! snackade skit och åt supergoda bullar! mmmm
Mötte upp Jonathan och hängde lite, nu ligger vi hemma och pillar oss i naveln.
Myyysigt dag!
Pomegranate Moist body scrub från Natuvives är verkligen helt Great! 109:-
Man blir hur len som helst efter, mest för att den är så himla återfuktande och full av scrub.
Känns som att man smort in sig efteråt, 5/5!
Har haft på min stegräknare idag också och kommit upp i nästan 11 000 steg! Känns bra!
Nu Käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0