Cissiloo.

Över helgen har Cissi varit här! Underbart Mysigt! Längtar till sommaren när vi ska ses igen!!
Har verkligen varit så jäkla roligt! Med Tv-spel, shopping och oplanerat Party!
Igår, efter att ha vinkat av cissiloo, shoppade jag rumpan av mig, som ni ser nedan:
Från H&M, 149:- NicePrice.
Bikbok.
Bikinitrosor från H&M, som sitter great för en gångs skull!
..och mina efterlängtade Air force 1! Larvigt att de är Billigare än ett par Converse.
Dessa går loss på 650:-
Det jobbiga är att jag idag insåg att mitt Friskiskort gått ut! 2400:- måste jag punga upp när jag ska köpa nytt. Eftersom jag vill ha tillgång till både pass och gym. Suck!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahah! korvgaljen!

2010-05-15 @ 14:03:15
URL: http://sannark.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah! SAANT!

2010-05-15 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0